Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jetski | użytkownik

imię i nazwiskoPrzemysław Bezdziecki adresIpswich zarejestrowany24.12.2007 @03:56:30 ostatnio na stronie31.03.2012 @18:20:09

Zacząłem fotografować w wieku... 8 lat, choć wówczas było to jedynie pstrykactwo aparatem druch. Później przez lata mą miłością była smiena 8m, następnie zenit, dwie praktiki, nikon f55. Większośc dłubanek tutaj pochodzi z aparatów fujifilm finepix s9600 (szumi jak stumilowy las i ślimaczy się niemiłosiernie) i nikon f65+ kilka gadżetów.


Przeglądam galerie wszystkich, bądź nieomal wszystkich którzy zostawiają po sobie u mnie jakiś ślad, choć nie tylko tych, często wystawiam komentarze do prac, czasem oceny, jeśli daję mniej niż rewela, to piszę dlaczego, co możnaby w moim subiektywnym mniemaniu poprawić i uważam, że jest to konstruktywne. O fotografii coć tam wiem, reszta podoba mi się albo nie. Staram się nie komentować prac, których nie rozumien, czasem pytam o znaczenie. Żadna z moich ocen nie jest ostateczna jeśli udowodnisz, że myliłem się w interpretacji. Jeśli daję komentarz zdawkowy, ale zdecydowanie negatywny proponuję zapoznać się z regulaminem i zasadami, panującymi na tym portalu, mi też przeczytanie ich pomogło...

W zdjęciu ważne jest znaczenie, a techniki są jak łopata, nawet małą można wyopać całkiem głęboki otwór, posiadanie dużej łopaty nie gwarantuje nic więcej jak poczucie posiadania dużej lopaty

Mały update:

Bywam tu rzadko, może w to nie uwierzycie ale z digarta też można wyrosnąć, dlatego z galerii zostało 1 zdjęcie, które z resztą lubię. Digart był dla mnie dobry na jakimś tam etapie tego co robiłem artystycznie i to wszystko, poszedłem dalej. Filozofia mi się nie zmieniła, sprzęt troche, ale jak już pisałem małe to ma znaczenie.

Chcesz o coś zapytać albo pogadać to zaczep mnie na gg albo wyślij emalie. Zostawiając wiadomość tutaj możesz doczekać się odpowiedzi za pół roku.

Pozdrawiam wszystkich którzy szukają i tych których udało mi się wkurzyć

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.jetskiphotoart.co.uk OnetSkypephotojetski1 Gadu-Gadu9661841
digarty1 komentarze601 posty na forum102

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Haszczu    28.03.2008 @21:52:09
a no przypadek... niestety nic mi na ten temat nie wiadomo
~paulina91xxx    28.03.2008 @21:43:20
Dziękuję. Pierwszy raz ktoś napisał mi szczerą,
a jednocześnie nie obrażającą mnie opinię (krytykę) o zdjęciu.
Jeszcze raz dzięki. A i nie wiedziałam o tym.
(niewiedza- nie tłumaczy mojej winy- wiem, wiem.)
_______
"Patrzyć bez zawiści, jak inni osiągają sukcesy,
do których samemu się dąży, to wielkość!"
~sadziusia    28.03.2008 @20:00:15
Udowodnic Tobie, ze sie myliles chyba nie mam szansy, bo nie mam za bardzo z czym polemizowac...Obiecana konstuktywna krytyka, badz zapytanie w przypadku niezrozumienia zagubily sie gdzies po drodze. Nie sa tez dobrem koniecznym. Przy okazji chcialam pogratulowac wielu udanych "pstrykow", choc niektore moga wydawac sie troszke jak z okladek, i troche brak im charakteru i czegos trudnego do zdefiniowania.Do milego byc moze w przyszlosci, albo i nie.
-NoCensoir    28.03.2008 @17:22:53
ja stawiam na naturalność x] wolę przedstawić rzecz w tym czym się znajduje,a nei wszystko usunąć i zostawić je denne na pustym tle x] no,ale dzieki za rade. fotografem nie jestem i nie będę dodawała fotek xD może z 1 na miesiąc xD
~kasiexu    28.03.2008 @15:49:51
dzięki ;p
~Haszczu    27.03.2008 @16:42:42
Moje fotki to dokumentacja z podróży dalszych i bliższych po Polsce.
Zwiedzanie takich miejsc, to taka mała pasja... no może już nie taka mała :P
Pozdrawiam
~bez0nadzieja    22.03.2008 @22:33:04
Poproszę o komentarz pod najnowszym zdjęciem, bo źle się czuję z tym, że mnie wszyscy pochwalili :-D
_______
Pesymista to dobrze poinformowany optymista
~JoseRodruigez    20.03.2008 @21:55:40
masz dużo racji w sumie tak patrzę masz dużo wartościowych prac osądziłem Cię zbyt pochopnie
masz racje że łatwiej wysłać link zgadzam się z Tobą
w sumie sam tak robie
to chyba efekt uboczny wyścigu szczurów
nieprawdaż ?
chyba dajemy się wciągać
ja mam takie wrażenie jeśli chodzi o mnie
_______
moje alter ego--->http://www.gonzalez.digart.pl
______________________________________________
http://pl.wikipedia.org/wiki/Eos Eos
http://pl.wikipedia.org/wiki/Helios Helios

Eos 400D Helios 44-2 - rodzeństwa nie należy rozdziela&#
~Rhodi    20.03.2008 @17:50:10
dziękuję bardzo
~pachur    20.03.2008 @01:40:02
robiles foty druchem??to moze moglbys mi pomoc?
wiesz jak dzialal spust migawki w druchu synchro??
mam otwor w korpusie i okolo 1 cm dzwignie wychodzaca wewnatrz aparatu z "obiektywu" szukalem jakiegos schematu, ale nic nie moglem znalezc, a sam nie mam pojecia jak to polaczyc, zeby dzialalo i stracilem juz nadziej na odratowanie drucha
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~pachur    20.03.2008 @01:34:26
wiesz tego typu zdjecia to bardziej wplyw chwili bo nie masz czasu na zastanawianie sie gdzie by bylo lepiej stanac, jak swiatlo ustawic i czy modelka(model) ma przesunac nozke kawalek w lewo lub w parwo
dlatego lubie robic takie zdjecia
bo w kilka sekund musisz zrobic to przy czym normalnie palisz fajke, siedzisz i ustawiasz swiatlo, przyslone palnujesz wszystko
przy tym byl pomysl i bieg heh jak na dzikim zachodzie szybki strzal :D
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~pachur    20.03.2008 @01:28:12
dziekuje
to cyfrowe paskudztwo to chyba cos na filtrach chociaz pewien tego nie jestem
poprawka !
jestem pewien
bo na kilku jest podobne "cos" :P
a przy tamtym zrobilem 3 fotki i wszystkie maja identyczna wade
masz oko!
pozdrawiam
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~BettyBoop69    18.03.2008 @01:02:14
Phhhh..... ej sorry nie nie robie! Jak Ci sie nie podoba to bezguście jesteś!:P
~ballpump    17.03.2008 @23:18:32
dziekuje za opinie kazda krytyka jest dla mnie wazna moge sie dzieki temu uczyc :D
_______
Czytając mój komentarz nie patrz na wiek, nie mam wiele lat, ale swoje zdanie tak

Pozdrawiam i zapraszam na swój profil
~givotr    16.03.2008 @22:46:38
Profesjonalne podejście do tematu. Dzięki radom tego Człowieka (radom, a nie docinkom jak to inni robią) można dowiedzieć się co jest nie tak. Takich ludzi podziwiam i szanuję. Szacunek, dziękuję za rady. Teraz absolutny brak pośpiechu przy pstrykaniu.
_______
Jeśl masz coś do powiedzenia - napisz. Jeśli nie - nie pisz
~raineese    15.03.2008 @16:42:11
pozostawiam pełną dowolność interpretacji :>
_______
illusion
~Barkecik    15.03.2008 @01:26:55
Hmmm a czy każde zdjęcie musi mieć jakiś wybitny przekaz i czy musi wiele mówić? Zdjęcie ma pokazywać, no chyba że są to zdjęcia artysty. Jeśli nie to od przekazu i mówienia jest książka - z niej wyczytamy najwięcej i może się czegoś nauczymy.

A jak już napisałem - tego typu zdjęcie nie jest wybitne. ma być dobry zdjęciem konsoli do gier - nic więcej, nic mniej.

Niemniej jednak dziękuję za komentarz i za zainteresowanie - zawsze to inne spojrzenie na to co się popełniło
-pijanazyciem    15.03.2008 @01:19:30
trudno się mówi zyje sie dalej .
~raineese    14.03.2008 @23:25:15
dziękuje, ciekawe przemyslenia..
_______
illusion
~XxCloseMyEyesxX    14.03.2008 @22:48:33
Z twarzą nic się nie stało to tylko włosy , a zdjęcie jest zrobione w starym stylu . ale każdy ma swoje Ale doceniam :D
~bez0nadzieja    13.03.2008 @18:02:41
Jestem tego świadoma. Chciałam spróbować swoich sił. Mam nadzieję, że z każdym zdjęciem będzie coraz lepiej...
_______
Pesymista to dobrze poinformowany optymista
~Julka17    12.03.2008 @13:11:22
popracuje jeszcze.
~Pam92    11.03.2008 @22:31:29
dziekuje bardzo
_______
owl.
~diana6echo    11.03.2008 @14:40:01
mod *iya - po prostu lubi kotki.. .niby ja też.. mam nawet jedną małą czarną, ale kurczę.. gniot to gniot.. .
_______
"I will walk over your cold corpses."
~gregor2526    10.03.2008 @19:08:54
Kto nie doczytał to nie doczytał. Skoro nie jest sztuka to czemu nie został usunięty ?
_______
ZAPRASZAM DO SIEBIE ..

ZAJRZYJ TUTAJ :http://www.kati1305.digart.pl
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt